About Me

My photo
aku adalah spt nama n alamat yg tertera(ade ke?) ahahaha... nama aku shidah. org pngl aku katak(time skull dulu coz my pncil box ada pic katak) huhu..mcm2 la..haha.. aku ada 12 org adik brdik(ramai kan? haha...ramaikan umat,NABI syg tau..^_^..)

~~nyawa ku~~

luahan aku

~~ALLAH itu memang betul-betul maha adil. terima kasih utk Engkau kerana memberi keadilan buatku~~

Monday, May 24, 2010

tanggal 25hb..apa yg menarik???

hri ni hari last aku kat poli nih..hari last ni mknanya aku dah berjaya bertahan selama 3 taun n berhempas pulas hbs semua otot2 n urat2 yg ada utk stdy bersngguh2 kat cni..cewahhh..hahah..wehhhhh....aku dah abih dah diploma aku!!!! lps ni apa lak aku nk wat? keja or smbng stdy??? ish...masalah gak ni..nk smbung stdy,mlas dah rasa nk mengadap buku n exam..mai kat exam tu yg tkut n ketaq abih baiii..huhuhu...keja?? ok gak..leh pelan2 byaq duit ptptn..ni pn masalah gak ni..lps pnjam nk kena byaq lak..klu dapat free kan syiok...ahakzzz...hahaha

No comments:

Post a Comment

Followers